VVIP Yang Terhormat

14.2.13

BERITA : SHILA SYUKUR SHARNAAZ PERNAH JADI SEBAHAGIAN DARIPADA HIDUPNYA

 

KUALA LUMPUR 13 Feb. - Penyanyi Shila Amzah, 22, yang sedang mengubati luka hatinya setelah kisah cintanya bersama pelakon Sharnaaz Ahmad gagal mendapat restu keluarga, bersyukur bekas kekasihnya itu pernah menjadi sebahagian daripada hidupnya. "Walaupun kita tidak dapat bersama pada akhirnya, saya tetap bersyukur kerana awak pernah menjadi sebahagian daripada hidup saya, saya doakan yang terbaik untuk awak," katanya di Twitternya hari ini. Walaupun tidak menyatakan siapa yang dimaksudkan, dipercayai kata-kata itu ditujukan Shila kepada Sharnaaz ekoran kegagalan percintaan mereka. Penyanyi yang popular dengan lagu Patah Seribu kini dilihat kembali ceria dengan menulis kata-kata semangat di Twitternya sekali gus menunjukkan dia kini berusaha untuk bangkit dan fokus kepada karier seninya. Kisah percintaan pasangan ini menjadi perbualan ramai apabila niat Sharnaaz utk merisik Shila dihalang oleh bapa Shila yang menyifatkan sikap Sharnaaz yang kurang beradab sehingga berlaku 'perang mulut' antara kedua-duanya.
 
Sumber : Utusan Malaysia
Lagi kisah artis putus cinta :
 
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu. Dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu. Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui"
(Surah Al-Baqarah, Ayat 216)
 
Footnote : Segala yang kita rancang, kadang-kadang tidak menjadi. Segalanya telah tersurat. Kita doakan semua kan baik-baik saja buat mereka berdua dalam mengharungi kehidupan artis yg mmg penuh dgn ranjau.

30 comments:

  1. AJ suka sangat dengan semangat Shila ni.... =D
    Yang tak professional Sharnaaz sebenarnya....

    ReplyDelete
  2. Jodoh itu di tangan Tuhan...
    Syukurlah Shila kuat semangat :-)
    Chaiyo2 Shila...

    ReplyDelete
  3. Sedih bila tgk video shila nyanyi lagu ombak rindu tu. Semoga dia tabah.

    ReplyDelete
  4. betul tu sue...
    x semestinya laki pilihan kite akan jd suami kite...
    doa dan restu dr kedua org tua lagi penting...

    ReplyDelete
  5. Kesian Shila.... Semoga dia terus tabah...

    ReplyDelete
  6. kalau jodoh tak ke mana...
    moga mereka tabah menghadapi dugaan ini...

    ReplyDelete
  7. moga diorang jumpa pasangan yang sesuai dan bahagia

    ReplyDelete
  8. cinta hati shila dh tiada..tiada lagi ucpn dlm mn2 anugrah.. #eh..haha..

    ReplyDelete
  9. @AyueJean AJ bcoz she's still young, baru 22thn kot. tu yg dia perlu teruskan semangat

    ReplyDelete
  10. @Fiza Rahman nnt akak up la video yg dia nyanyi tu, saya tak sempat nak tgk kt youtube. tenet hp bengong kdg2 tu

    ReplyDelete
  11. @Amyra Chuari betul tu. dlm situasi shila ni, dia masih muda. kerjaya dia baru melonjak naik, so mmg dia kena tumpukan sepenuh perhatian. tanpa restu family pun x guna jugak sesuatu hub tu

    ReplyDelete
  12. @wantie kita kalau boleh nak yg terbaik buat mereka. tapi kalau itu yg ditakdirkan, sapelah kita nak melawan kehendakNYA

    ReplyDelete
  13. @Dianaa insyaAllah, perjalanan hidup mesti diteruskan

    ReplyDelete
  14. @hazwan hairy hehehe. tetiba kan. selalu dia akan sebut pasal tu, pttnya kena lebihkan family

    ReplyDelete
  15. teruskan hidup...kalau sudah tertulis jodoh utk kalian pasti bertemu jua walau apa rintangan,

    ReplyDelete
  16. muda lagi .. insyallah ada yg lg baik ^^

    ReplyDelete
  17. Shila muda lagi..Allah akan gantikan dengan yang lebih baik..InnshaaAllah

    ReplyDelete
  18. insha Allah ada yg lebih baik utk mereka..

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara