VVIP Yang Terhormat

28.2.13

DRAMA : DALAM SETIAP SUJUD (EPISOD AKHIR)


Persoalan tentang siapakah di antara Fareez dan Hendra yang akan menjadi pilihan Jannah akhirnya terlerai dalam episod akhir Dalam Setiap Sujud yang menjadi pilihan ramai penonton bagi slot Ratu di TV9 pada 25 Februari (kelmarin).
Dalam episod akhir ini, Jannah telah membawa hatinya yang luka untuk ke Yogjakarta bagi merawat hatinya kerana kecewa dengan Fareez bagai memberi harapan buat Hendra untuk memiliki Jannah. Fareez mula menyedari hakikat yang dia takut untuk kehilangan Jannah mula risau jika benar tiada lagi ruang untuknya di hati Jannah. Sepanjang pemergian Jannah, Fareez mulai terasa kehilangan dan rindu terhadap Jannah.

Zulaikha pula masih tidak berputus asa mendapatkan Fareez sehingga nekad untuk mengambil pil tidur dan terpaksa ditahan di hospital. Jannah pula mula menyukai keikhlasan dan peribadi Hendra yang setia menanti kehadirannya walau mereka jauh terpisah. Siapakah pilihan Jannah akhirnya? Fareez, suami yang mula cintakannya ataupun Hendra?
Haruslah Jannah memilih Fareez yang sudah mula menunjukkan perubahan demi perubahan, Fareez telah menyedari yg Jannah adalah isteri yg terbaik buatnya. Walaupun Jannah marah dgn Fareez, tapi bila tindakan Fareez yg sendiri cuba mencari dan meleraikan keegoan, bertambah2lah sayang Jannah pada Fareez. Ending tu, mereka kelihatan menunaikan solat berjemaah berdua. Syukur alhamdulillah. Happy ending till Jannah. Hehehehe

Footnote : Nanti saya review pulak drama 'Kerana Lelaki Itu' yang telahpun menggantikan drama 'Dalam Setiap Sujud' pada 26 Februari 2013. Tgk iklan nampak mcm best. Haruslah tengok kan =)

26 comments:

  1. Replies
    1. biasalah kan kak, drama melayu mmg gitu. happy ending. hehehe :D

      Delete
  2. Singgah sini....tak tengo cerita ni...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu..saya mmg peminat tegar drama2 kat TV9 dan TV3

      Delete
  3. Replies
    1. hehehehe..kalau yg dah tgk dari episod pertama, mmg wajiblah tgk sampai abis

      Delete
  4. Ala.. Cam tu je ke ending dia? Hukhuk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cite melayu gitulah nad. x bole kata apa. mmg dah agak cmne ending dia aritu

      Delete
  5. Replies
    1. huhuhu..masa saya tgk tu pun buat 3 kerja serentak. praktis mekap, reply email client, tgk drama ni. huhuhu

      Delete
  6. Replies
    1. hehehe..klau yg follow dr 1st episode, mmg x bole miss punya. hehe

      Delete
  7. tak tgk sbb tibi 9 siaran krang elok.maklum la tak guna asttro

    ReplyDelete
    Replies
    1. rumah saya pun xde astro. tapi setakat ni siaran ok. pakai antenna sebelah dalam je

      Delete
  8. ala...xtgk pulak smlm ending cite nih...best la ending dier tu..kiranya, pngorbanan Jannah tak sia-sia.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. endingnya hari isnin aritu mira. mmg best pun. hihi

      Delete
  9. aritu episode last layan jgk...hihihi >.< best! Jannah dan Fareez...tahu tkut Jannah nk tngl dia :D

    ReplyDelete
  10. sy tengok ending drama ni... drama ni memang sy follow pun...
    kerana lelaki itu, sy tak tengok...

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara