VVIP Yang Terhormat

5.9.12

Mengantok Sgt Le Tu...


Masa ni diorg ikut babah hantar barang kat kedai otak-otak kami di Shah Alam. Sempat pulak babah snap gambar diorg. Kesian anak-anak mummy. Mengantok sgt le tu. Bila tgk mereka tidur, comel je kan. Hehehehe

Footnote: Penyakit 'M' dtg menyerang. Rase 'M' nak hapdet belog. Huhuhuhu

20 comments:

  1. KA mmg suka tgk wajah anak2 bila tidur hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. KESUMA ANGSANA: kannn..best kan. Sejuk je tgk diorg tido :)

      Delete
  2. alo alo alohhh comelnyeee diaaaa ;p
    cubit baru tau..

    kak,jgn terpedaya dgn gambar mimi tu..
    itu cuma gambar perut buncit jekk..xpreggy pun haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. MIMIE: Dua2 comel je. Ngantok bebeno gamaknye. Kihkih

      Delete
  3. Comel. Suka tgk muka anak2 masa dorang tgh tido ☺☺

    Alahai 'M'...pergilah jauh².

    ReplyDelete
  4. SUKE TGK muke anak bile tdo kan...sayu n comel jek rasenye heheeheheh

    comey jek muke budak2 ni tdo....penat sgt la tu...anak2 lieya pun jenis cepat tdo kalo dlm keter ekeekekek

    ReplyDelete
    Replies
    1. LIEYA LATIF: Dorg ni klau dh kena aircond mmg cpt je lenanya. Nak2 klau time tido dorg. Lg la..hihi

      Delete
  5. lena betul tidurnya..

    elok jer tidur dua beradik ni

    ReplyDelete
  6. Bertambah sayang je bila tengok anak kita tengah tidoq kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. SI MATATAJAM: bertmbh2 syg n bertmbh2 geram rase nk gigit je pipi diorg tu. Hihi

      Delete
  7. alahai sngt suka tengok muka budak tidur....
    kalau anak tidur rasa nak cubit2ler, nak cium2..

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara