VVIP Yang Terhormat

10.7.12

16 months old!

Nama saya Ayish Dayyan. :)

Terasa cepat benar masa berlalu
Rindu momen semasa kamu di dalam perut mummy
Rindu momen semasa melahirkanmu

Kini, usiamu telah genap 16 bulan
Sudah pandai berlari-lari
Sudah pandai mengomel-ngomel
Sudah ada butir bicaranya
Sudah banyak perkataan yg kamu ungkapkan
Syukur alhamdulillah..
Semoga kamu sentiasa diberikan kesihatan yg baik..
Amin..

Sayang selalu,
Mummy, Babah, Kakak


Footnote: teringat kenangan bermalam di HKL, menjaga bam bam. Masa tu dah 50/50. Syukur kerana Allah beri kami peluang utk membesarkanmu nak.. :'(

31 comments:

  1. ayish nampak matang dgn rambut mcm tu..hehe mcm pesen rambut zaman beatles pun ada juge..be a gud boy ok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. MUMMY JUE: thihihihi..saje ngubah style skit. :)

      Delete
  2. dayyan tomey!!! leh geng aunty punye dayyan ni heheehehe....

    lieya ingat dulu mesti tak de org yg pakai nama dayyan nie.....rupenye jumpe jugak hihihi....suke2.....

    waw! itu rambut kpop tu.....comel!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. LIEYALATIF: jarang sgt jumpa org yg guna nama ni. mmg bole sesgt geng ngan dayyan lieya tu. bila la kita bole jumpa kan. hehehe :D

      Delete
  3. ayish dayyan..memang unik nama ni :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. comel!! besar nnt mesti hensem!!

      Delete
    2. BABY(MAMA AMANA&ARIEF) : thihihihi..new style for him! :D

      Delete
  5. ape maksud dayyan tu?? first time dengar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. AZZA AFDZAL: Dayyan= pelindung, yang membalas :)

      Delete
  6. ayish...sangat comel...dan tembam!! :)
    rabut ala2 korean style gitew..comel taw ehehe

    ReplyDelete
  7. ayish dayyan comel la...jangan nakal2 tau :)

    ReplyDelete
  8. Comel!. semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SHERWIEYNA MUZZAWER: terima kasih aunty. insyaAllah :D

      Delete
  9. Replies
    1. PRETTYWRITE: wow! ade yg cair la tgk senyuman saya (ayish malu..wink wink)

      Delete
  10. Replies
    1. HAIRY: comel momel kan. akak hari2 geget pipi dia tu. ehehehehehe

      Delete
  11. Replies
    1. MAMAEMA: thanks aunty. nama cantik, makna pun cantik jugak. nama ayish tu diambil dari Al-Quran :)

      Delete
  12. dah besar anak mak kan... auntie lieya kata rambut k-pop gitu... gituler cabaran jadi ibukan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. CHO ZILA: hehe..cepat betul masa berlalu. mmg cam k-pop pun. muka pun dh mcm jopon..hehehe :D

      Delete
  13. Bebudak ni cepat membesar. Sedar2 dia orang dah nak kahwin... huhuuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ABE NAZRI: tau xpe. tau2 je kita dh tua dh ade cucu. ish kejap sungguh :)

      Delete
  14. hah, x lama lagi kalu cakap dah full, jenuhlah nak melayan memacam soklan yang kuar kan... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. MASZMADI: kannnn..mase tu dh x larat nk layan dh. hahaha.. :D

      Delete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara