VVIP Yang Terhormat

5.2.15

MEKAP NOR AEIZA I LIVE SHOOT DI SELAMAT PAGI MALAYSIA, TV1


Assalammu'alaikum WBT


Baru-baru ni ada yg bertanya makeup job yg saya up di blog ni, samada job yg baru atau throwback..hehehe..yesss lalink..kebanyakannnya throwback..disebabkan saya agak sibuk dan tidak berkesempatan untuk update blog pada tahun lepas (hanya update di FB dan Instagram), maka saya akan up satu persatu job yang pernah saya buat sepanjang tahun 2014...sorry tau kawan2 kalau termeluat tgk gambar2 hasil mekap kita..hehehehe

Meh nak review makeup job yang kita dapat last minute jugak. Masa ni tengah detim dgn 2 org blogger tegar (u know who u are..hehe), tuptup dpt panggilan tepon dari someone bertanyakan ttg mekap. Kalau korang nak tau, sis Aeiza ni merupakan Ketua Biro Ekonomi bagi Exco Pergerakan Puteri UMNO dan akan diwawancara live dalam rancangan Selamat Pagi Malaysia, TV1. Ini betul-betul punya last minute baq hang! Ngeeee..tanpa segan silu saya jawab yeeessss..saya available esok..

The best thing is, sis Aeiza ada buat listing seramai 20-30 org MUA. Dan nama saya merupakan yang terakhir sekali. Tapi sis Aeiza kata dia terus call nama yg terakhir tu, which is my number. Mmg Allah SWT Maha Pemurah..sungguh kan..siapa sangka rezeki yg Allah nak beri tetiba camtu..Sis Aeiza terus confirm nak saya mekapkan dia. Syukur alhamdulillah..mmg tak terduga.. :)

Sis Aeiza requested simple and natural makeup..Jom kita lihat hasilnya.. :)









Alhamdulillah..Sis Aeiza suka dgn hasil mekap kita. Yeayyy!!! Terima kasih sis kerana sudi menggunakan perkhidmatan MUA dari #SuriaQaisaraBeautyTouch.

Meh meh sape nak kita makeover kan, silalah Whatsapp kita ye. InsyaAllah kita akan cuba berikan yang terbaik untuk pelanggan-pelanggan kita :)

8 comments:

  1. teringin nak belajar make up dgn ct..cantik lah ct make up kan..

    ReplyDelete
  2. cantik sue make-up..memang tangan berseni..

    ReplyDelete
  3. cantek ;)

    Jemput join Segmen Bloglist CN : http://www.cekgunorazimah.com/2015/01/segmen-bloglist-mac-april-2015-by-cn.html

    ReplyDelete
  4. Memang cantik Sue make-upkan dia. Dah namanya rezeki Sue, letaklah pilihan yang keberapa sekali pun tetap juga jadi rezeki kitakan, Sue :) Moga sukses selalu dengan bisnes ni.

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara