VVIP Yang Terhormat

30.9.14

MEKAP NIKAH KHADIJAH @ KLANG

Assalammu'alaikum WBT.

12 April 2014
Kg Rantau Panjang, Klang

Pelanggan kali ni pula adalah dari my partner, Kak Yana. Kebetulan on that day Kak Yana ke Indonesia bagi menambah koleksi barangan perkahwinan di butik kami. On that day saya pun takde job or ke mana-mana pun.

Bila dah sampai kat rumah pengantin, barulah saya tahu kenapa Tijah nak sangat saya mekapkan dia. Rupa-rupanya semasa majlis bertandang Faja, Tijah dan kakaknya, Yati pun ada sama. Mana taknya, diorg ni sepupu kepada suami Faja. Alhamdulillah..ada jugak org berkenan dgn hasil mekap saya.. :)




Tijah ni jarang mekap, so bila saya dah siap mekapkan dia, teruja pulak dia tengok hasilnya. Lain benar muka dari kebiasaan katanya. Hehehe. Mekap yang saya tatariaskannya pun tidak terlalu heavy kerana ianya adalah majlis akad nikah. Light, simple dan natural sahaja. Alhamdulillah..tijah suka dgn hasil kerja saya... ^_^

Simple touch from me,
Suria Qaisara Beauty Touch
Whatsapp SURIA 014 2379783

9 comments:

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara