VVIP Yang Terhormat

28.6.13

PESTA FLORIA PUTRAJAYA 2013

Assalammu'alaikum WBT.



Jangan lupa saksikan persembahan-persembahan dari SUWARA ENTERTAINMENT di Pesta Floria, Putrajaya pada 29 dan 30 Jun (esok dan lusa) di hari-hari terakhir ini! Terdpt pelbagai aktiviti yang menarik menanti anda di sana!
  1. 29 Jun (Sabtu, 4pm-6pm) : Persembahan ANGKLUNG SOLO oleh ZACK OSMAN di booth MTIB/Tesco (Lembaga Perindustrian Kayu Malaysia (MTIB) 
  2. 29 Jun (Sabtu, 4pm-9pm) : Persembahan TARIAN KANAK-KANAK di Pentas Mini (MJEvent)
  3. 30 Jun (Ahad, 4pm-6pm) : Persembahan ANGKLUNG SOLO oleh ZACK OSMAN di booth MTIB/Tesco (Lembaga Perindustrian Kayu Malaysia (MTIB)
  4. 30 Jun (Ahad, 2pm-4pm) : Persembahan TARIAN KANAK-KANAK di Pentas Mini (MJEvent)


Jumpa anda di sana! Jangan lupa ya :)

Footnote : Anak-anak dah selamat di bawah jagaan mak abah di Melaka. Nervous menanti EDD, 20 hari lagi! Standby mode.....

28 comments:

  1. menarik ni.
    ntah sempat ke tak nak pergi.hihi

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. oyeke..bz sgt le tu. tp kalau pegi time petang plg ok sbb cuaca x panas sgt

      Delete
  3. In shaa allah. Klo x der apa2 aktiviti nak juga terjah sini.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. sue mmg follow husb je skang ni ema. takut2 ade rase sakit nak bersalin kan. hehe

      Delete
  5. x sempat nak pg lagi.... apapun moga dipermudahkan yer

    ReplyDelete
  6. In shaa ALLAH kalo berkesempatan nk gi...

    Dh tgu ari erk...sy lak yg dbar2..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe..setiap ibu pasti akan merasai debaran saat nak melahirkan walaupun dah ramai anak kan mimi.

      Delete
  7. insyaallah, ada masa nnt nk p lah kat pesta floria nih..hihihi wah, lg 20 hari? misti xcited kan nk jumpa si comel dalam perut..sy lmbt lg, sebulan ++ mcm tu ler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pslnya. tgh menunggu je ni. standby mode. so far, baru pre-contraction (braxton hicks). tgk la kalau kaki dah start bengkak surut tu, dah dekat la maknanya tu. take care k!

      Delete
  8. hari tu teringin nak pi pesta floria ni tapi tak jadi sebab jerebu.. skrang dah tak semangat dah nak pi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la. masa 1st day aritu kt floria, cuaca ok je. tp bila petang tgk dah start berjerebu

      Delete
  9. tahun ni pertama kali x dpt pergi floria atas sebab2 yang x boleh dielakkan !

    ReplyDelete
  10. wah.. dah dalam standby mode tu. hati hati K. jaga kesihatan. makan kenyang kenyang.. hahaha..

    jgn jadi akak dulu. asal masul labour room je, kelaparan. dua dua anak pulak jadi gitu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pulak, kurang minum air masa dah dekat2 nak bersalin. berbotol2 nurse drip water. huhuhu. thanks ye kak!

      Delete
  11. menarik ni.. yang ni ke kena tahan dengan rela tu? memang tak patut lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu..hari terakhir tu la yg kitorg kena tahan ngan rela. mmg x patut pun. pompuan sexist bwk berkotak2 barang, selamba je diorg lepaskan. ni la bila dah terlebih sgt bagi kuasa kt diorg, sampai menyalahgunakan kuasa. sakit je hati...

      Delete
  12. ...emm takut terawal plk ye dari EDD tu, semoga dipermudahkan olehNya. so yang tunggu masa nak bersalin, sila tarik nafas dalam-dalam, bersabar dan jangan buat kalut sangat..cool je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la PCL. ikutkan pengalaman anak sulung, awal 5 hari dari EDD. anak no 2 tepat2 pada EDD. kali ni tatau pulak. apapun, thanks for the tips ya. hehe :)

      Delete
  13. Akk x de harapan la nak pegi. X de org bawak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. laaa yeke. saya kalau husb xde wat show kt sana, mmg x pergi la kak

      Delete
  14. btul2x promosi ni...nak naik mmg kena promotion habis2x kan kak..moga bisnes akak trus maju.amin :)

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara