VVIP Yang Terhormat

29.5.13

RENUNGAN BUAT PARA SUAMI

 

Khusus buat para suami. Renung-renungkan. Hehehehe ^___^

14 comments:

  1. Assalamualaikum kak suria, allahuakbar! terharu baca ni... khas buat kaum adam bergelar suami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumsalam sheila. betul tu, mmg patut mereka baca dan selami :)

      Delete
  2. truely indeed..sgt2 betul...patut bg setiap husband baca ni....pempuan dah penat lelah wat kerja seharian kan..memang patut dihargai n xpatut nk amik ati kalau kna leter sikit je pun...hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi..tau xpe kan. kdg2 diorg x perasan yg diorg dah mengguris sedikit hati wanita. hehehe

      Delete
  3. Sokong sokong. Mmg isteri suka bercakap. Dah fitrah gitu. Tul tak

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn..kaum adam pun kena terima hakikat itu :D

      Delete
  4. terharu kan

    *in shaa ALLAH.kalau ada stok.
    tp sy tak janji k.
    sbb mak kena tnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg pun...

      eh xpe dik, akak saja je sbb x pernah rasa pun kan

      Delete
  5. menarik kan.
    kna tunjuk kt husband ni

    *iin shaa ALLAH sy cuba tya mak dlu.
    sebab mak nk pergi pon jauh jugak la.
    kalau ada sy imform akk ye..
    tp tak jnji tau..

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara