VVIP Yang Terhormat

17.4.13

BUAH HATI PENGERANG JANTUNG MUMMY YANG COMEL

 


 


 

 

 

Anak-anak adalah permata hati ibu bapa
Anak-anak adalah anugerah yang tinggi nilainya
Saya sayang anak-anak saya.... 
#hatiseorangibu

Footnote : Entry auto-publish....

48 comments:

  1. Betul tu kak....
    Nape bambam nangis tu??
    Kak, sekali imbas kan...
    Si kakak betul2 nampak iras Abg Zack.... =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..biasalah dia, kalau ngantok gitu lah
      haaa..ramai yg ckp camtu jugak.
      ye la, dari kecik mmg abg zack yg jaga :)

      Delete
  2. alolololo comelnya! yg nangis tu cute ja nmpk ..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha..bambam tu mmg gitu. lg dia nangis, lg comel. hehehe

      Delete
  3. ala... tengah dok sedap sedap tengok picture ceria tu. tetiba ada aksi nangis. hahahahaha...

    so cute la.

    ReplyDelete
  4. sayanglah anak kita.. anak orang lainpun yang baik2 kita sayang gak... moga Malaysia semuanya jadi orang baik2 boleh sayang semua....

    ReplyDelete
  5. ishh geramnyer.. mmg comel.. lg2 yg adik tu cam nak picit2 aje pipi dia ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehe..terima kasih kak. ramai je yg geram kt diorg tu

      Delete
  6. eh eh, kenapa dia nangis tu? sian diaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi..biasalah bambam tu dik.
      dia mmg drama king :D

      Delete
  7. terus rindu dekat anak.... ni yang tak sabar nak amek dari nursery

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan hati seorang ibu. cepat je terasa rindu kt anak2 :)

      Delete
  8. chomel macam mummy diorg la kan :D ^___________^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ek eh..bole gitu? hehe..mekasih adik yg comel jugak :)

      Delete
  9. comel sangat2 (^_^)
    setuju sangat-sangat dengan kata2 dibawah :)

    ReplyDelete
  10. anugrah Allah yg comel2 belaka...alhamdulillah, 2 nak masuk 3 eh Sue ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..yup PCL, 2 nak masuk 3 dah. hehehe

      Delete
  11. Alololo...comel. Geram tgk bambam. Pipi bulat. Mcm gegirl pon ada ☺☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..mmg ramai yg ckp camtu kak. tp kalau tgk perangai dia, mcm anak2 lelaki yg lain jugak, lasak kemain

      Delete
  12. bam bam n kakak bam bam yg comel!!! lepas ni dah nak masuk 3 sue....bertambah2 meriah laa family sue heheeheheh....

    peel nangis tu mmg sebijk mcm dayyan lieya...sungguh drama king heheeheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg 2 ni pun dah meriah lieya. hehehehe. sgt drama la diorg ni. geram je kdg2 tu

      Delete
  13. Replies
    1. terima kasih kak. kdg2 geram dgn gelagat diorg, jap kang gaduh, jap kang baik

      Delete
  14. betul tu sue,anak2 anugerah yg tak ternilai kan..
    comel anak2 sue

    ReplyDelete
  15. Anak permata hati.......

    Rambut bambam dgn kakak hampir sama jak hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn setakat rambut mereka je sama, mummg ngan babah pun lbh kurang gitu jugak lurusnya. hehehe

      Delete
  16. comelnyer anak2 akak...xlama lg main bertiga la plk diorg yek....mesti lagi meriah umah=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe. yg 2 org ni pun dah meriah mcm 10 org. hehehe

      Delete
  17. salam sue..alahai comelnya2 anak2 sue..bahagia...:))

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara