VVIP Yang Terhormat

27.2.13

BERITA : SAYA TIDAK SAYANGKAN DIA LAGI


SEREMBAN 25 Feb. - ''Saya mahu menceraikan isteri saya selepas saya sudah tidak ada lagi perasaan sayang dan tidak mahu hidup bersama dengan dia.''
Kenyataan itu keluar dari mulut pemain bola sepak kebangsaan, Mohd. Aidil Zafuan Abd. Razak, 26, ketika prosiding permohonan perceraian terhadap isterinya yang juga pelakon Rita Rudaini Mokhtar, 37, di Mahkamah Rendah Syariah di sini hari ini.
Mohd. Aidil Zafuan menjelaskan, dia mahu kemelut rumah tangga mereka diselesaikan dengan cara terbaik apatah lagi masalah ini sudah berlanjutan sejak sekian lama sehingga menimbulkan persepsi dan spekulasi dalam media sejak kebelakangan ini.

''Isteri saya (Rita Rudaini) juga pernah meminta cerai sebelum ini tetapi saya masih bersabar dan saya berpendapat tiada keperluan perbincangan diadakan kerana tiada jalan penyelesaian yang boleh dicapai,'' katanya selepas ditanya oleh Hakim Syarie, Hamizan Mohd. Nor.
Sumber : Utusan Malaysia

Footnote : Bila dah tak sayang/tak suka tu, lepaskanlah dgn cara yg baik. Jgnlah aniaya mana-mana pihak dgn gantung tak bertali mcmni. Kaum wanita yg menjadi mangsa

26 comments:

  1. Replies
    1. tu la kan. kesian rita dan anak2 jadi mangsa keadaan

      Delete
  2. lelaki tak tetap pendirian camtu tak yah lah neka bergantung sangat.... baik cerai dari gantung tak bertali

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pslnye. xtau la dia terhasut dari anasir2 mana. anak & isteri jadi mangsa

      Delete
  3. aidil cakap kalu rita sayangkan dia kenapa aibkan dia kat media, yang kau p tinggal anak bini tu kenapa plak? sila jawab!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu..x suka lelaki hipokrit dan ego camtu!
      nape nak lari dari masalah dan tinggalkan anak bini camtu.
      deng sungguh!!!

      Delete
  4. xsuka lelaki macam nie..xda org tua nak nasihatkan kot..hmmm...

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. tu la kan..diorg pun manusia biasa mcm kita jugak. cuma bezanya mereka ni artis, kehidupan mereka lbh menonjol

      Delete
  6. Hal dorang...tak payah komen...huhu just doakan yang baik2 jak.....

    ReplyDelete
  7. adoi la...letih dgn kisah dorang...

    tapi aku harap yg terbaik utk rita dan anak2 dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pernah lalui dan rasa apa yg rita rasa suatu masa dulu...huhuhu

      Delete
  8. hai la makamah...pjg berjela dh org ni trun naik mahkamah.eh?slhkn mahkamah plak..hihihi...moga adalah jln penyelesaian tbek bt mreka... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. disbbkan kedegilan aidil la ni yg buat kes ni berjela2. x kesian ke kt anak bini. uhuhuhu. moga2, kita doakan yg terbaik utk mereka

      Delete
  9. Klo dah tak syg lepaskan lah dgn cara baik.

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. wahhh..mcm retis bila kena interview pulak kan. sorry, no komen. hehehe

      Delete
  11. Replies
    1. rita harus tegakkan keadilan utk dia dan anak. sbb dah berlaku ketidakadilan di situ. kesian kt dia.

      Delete
  12. tersayat hati tajuk macam tu.. umm.. sedeynya cakap macam tu kan..

    ReplyDelete
  13. betul tu dear. kita yg wanita ni terasa sedih je, dulu kemain sayang lg. huhuhuhu

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara