VVIP Yang Terhormat

19.12.12

BILA TERASA RINDU...


"Apa agaknya khabarmu di sana?
Di sini ku sedang dibelenggu rindu
Beginikah rasa seksa perpisahan
Sungguh anehnya hidup berasingan

Hati terasa bagai tertinggal di situ
Meskipun tubuh dah jauh beribu batu
Sesaat seperti tahun lamanya
Semasa kau tiada
Apa yang terdaya…

Bila terasa rindu ku sebut namamu
Dengan harapan kau akan muncul dalam tidur
Bila terasa rindu ku bayang wajahmu dalam angan
Dan barulah ku terasa bagai disembuh"
Geram je tgk muka bambam
mase ni tau. Hihi
Lena diulit mimpi :)
Suka tgk senyuman manja kakak.
Sweet je
Kenangan bersama Upin :D
Footnote: Tak sabarnya nak balik Melaka hujung minggu ni, nak jumpa dgn anak-anak kesayangan mummy ni. Rindu sgt-sgt ni. Mesti diorg seronok dok ngan atok nenek. Terasa sunyi je rumah bila diorg takde. Huhuhuhu

49 comments:

  1. huhuhu... sedey tau kalau duk jauh ngan anak kan...walaupun anak2 tu dengan atuk nenek diorang sendiri... dah beli baju sekolah kakak ke?

    ReplyDelete
  2. bila ank2 jauh terasa rindu dgn keletah mrk kn ^^

    ReplyDelete
  3. alololo mesti dorg pn rinu mummy dorg...mggu ni balik erk?balik kg juga >_<

    ReplyDelete
  4. kite pun geram tengok muka bambam..rasa nak cubit2 je pipi dia..

    ReplyDelete
  5. Owh...tgh honeymoon berdua kat umah erk ☺☺

    Maunya tak rindu kat anak2 kan.

    ReplyDelete
  6. MESTILAH RINDU... BUAH HATI PENGARANG JANTUNG TU...

    ReplyDelete
  7. @Norain Ujang tau xpe kak. terasa sunyi je. baju, beg, kasut semua dah beli. tinggal nak beli buku je :)

    ReplyDelete
  8. @yana aina haha. tau xpe. klau ade, mcm2 karenah. confirm riuh!

    ReplyDelete
  9. @hazwan hairy mmg pun. selalu akak call diorg, c bambam tu dok panggil ami ami, babah babah. hehe. akak amik cuti sampai 25hb. haruslah spend time utk mereka :)

    ReplyDelete
  10. @myfara FLK haaa..tu baru tgk gambar. belum jumpa dan tgk keletah dia lagi. hehe

    ReplyDelete
  11. @Fiza Rahman hahaha. xdelah honeymoon sgt kak. kebetulan preggy sickness, tu yg mak abah soh tinggalkan anak2 kt dorg.

    ReplyDelete
  12. @Mrs Velentine huhuhu. siannya MV. ye la, kita yg mengandung dan melahirkan diorg kan. tu yg cpt terasa bila diorg xde kt sisi. sabar ye

    ReplyDelete
  13. @Kesuma Angsana diorg ni kalau bergambar kemain lagi. hahaha. mcm omak dia jugak. :P

    ReplyDelete
  14. @dwaty tau xpe. klau g keje pun rase nak cepat2 balik rumah je, inikan pulak bila berjauhan camni :D

    ReplyDelete
  15. wah duduk rumah dua2 orang ye...hehe mesti rindu gila dengan anak2...tapi anak2 ni selalunya kalau dengan atuk dan nenek dorang, kita terus tak laku...huhu

    ReplyDelete
  16. alahai mesti rindu gile kt diorang ni..dah la comel2..lama x blogwalking kat blog sis ni :)

    ReplyDelete
  17. Alahai comelnyaaaa! suka tengok gambar terakhir tu bergambar dengan upin..heheheh

    ReplyDelete
  18. cuti ni diorg mmg duk sana ke kak??mesti diorg pon rindu akak jgk :)

    ReplyDelete
  19. memang rindu bila anak-anak berjauhan ni

    ReplyDelete
  20. sedey kan bila bersah dengan anak2..
    singgah malam '',

    ReplyDelete
  21. @Mia Kassim haaa..tau xpe. kita ni dipandang sebelah mata je. manja ngan atok nenek lebih

    ReplyDelete
  22. @Sherwieyna Muzzawer diorg ni pantang dgr psl upin ipin, tu yg asyik nak bergambar bila jumpa tu. hehe

    ReplyDelete
  23. @Nad @ MamaZN hehehe. ala nad, budak2 muka diorg akan berubah2. mase tecik baby dulu, sebijik muka babah dia

    ReplyDelete
  24. @ayut xde la dik. 2 minggu je diorg kt sane. tapi biasalah, kerinduan yg teramat

    ReplyDelete
  25. @miz ruha ala, malu la kita aunty. hehehe. mekacih tau :)

    ReplyDelete
  26. @fieda kak fieda, amacam? bole jadi model cilik tak? hehehe

    ReplyDelete
  27. @Si Matatajam hehehe. thanks sis. comei cam mummy dia tak? hahaha

    ReplyDelete
  28. @QasehnyaRania huhuhu. nak tinggalkan diorg aritu, sayu je hati.

    ReplyDelete
  29. @NORSHAHFEZA HAMSAN hehehe. harap kecomelan itu berkekalan hingga dewasa nnt. thanks aunty!

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara