VVIP Yang Terhormat

12.11.12

"12.12.12"

Apa ada pada 12.12.12?
Hanya tinggal 30 hari menuju detik itu.
Yang pasti, ianya sesuatu yg amat manis.
Yang pasti, ianya sesuatu yg ditunggu-tunggu.
Yang pasti, ianya sesuatu yg membuatkan ku terus tersenyum.

Semoga apa yg dirancang berjalan dengan lancar.
Semoga apa yg dirancang dipermudahkan.
Semoga apa yg dirancang mendapat redha Ilahi.
Amin..



Footnote : Hari ini sedikit sedih. Seseorang telah membuatkan hati ini tersentuh. Setelah sekian lama airmata ini tidak mengalir, namun hari ini ia mengalir jua.....Ya Allah, pls give me a strength :'(

Footnote II : Hari ini, 11.11.12 adalah hari jadi Aaron Ridzqy, anak kepada Mummy Jue yang ke-3 tahun. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki ye nak. Mintak Mummy Jue adik utk Aaron tau. Hehehehehe

35 comments:

  1. Cantik tarikh tu. Ni mesti Anniversary kan...hehehe...

    Sapa yg buat kamu sedih dan menagis nih? Sabar jer lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. FIZA: hehehe. nntkan update seterusnya. surprise!

      Delete
  2. Semoga apa yang dirancang berjalan lancar dan apa yang diingini akan dipenuhi

    ReplyDelete
  3. date yang cantik..apakah yg special tu yer..

    ReplyDelete
  4. Sbr byk2 ye...tkmo sedih2...
    Igt 121212 slalu, hihihi...
    Apa ek? Anniversary ke? =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. NAD@MAMAZN: hehehe. dah ok dah. surprise!! tunggu tau :)

      Delete
  5. Replies
    1. MRS VELENTINE: hehehe. tersilap dah ni. bday saya dah lepas dah :P

      Delete
  6. sdih?kenapa yer?tp hrap 12.12.12 nnt dpt ubt kesedihan yer :)

    ReplyDelete
  7. Saya pun x sabar tggu tarikh tu sebab besday abah saya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. RATU HATIKU: oyeke?? ramai jugak yg birthdate sama tu. hehehe

      Delete
  8. selamat hari lahir ye...wah..sedap nama anak awak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. BONI KACAK: hehehe. not my birthday la. aaron ridzqy tu nama anak officemate saya la. hehehehe. tipah tertipu!

      Delete
  9. Cantik kan date tu.. mesti ramai org kawen.. :)

    x mo sedih2.. kuatkan semangat yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. CIK NURUL SIEZUKA: mmg cantik. tapi jatuh pada hari Rabu. hehehehe

      Delete
  10. Woww apekah yg surprise tu kan:-)

    Nape sedih2 ni.. senyum2 k :-) ♡

    ReplyDelete
  11. 12.12.12... tarikh anniversary ye... nice number.. ^_^
    moga kak sue terus kuat... =)


    happy birthday buat anak mummy jue.. ^_^

    ReplyDelete
  12. Nice date 12.12.12
    tarikh kawin baby kot nanti =) ehh?
    jgn sedih2 kak, mohon ceria2 selalu ye :)

    ReplyDelete
  13. Wah tarikh apa yg istimewa gt tu yek? Anniversary ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. SI MATATAJAM: hehehe. nantikan update seterusnya :)

      Delete
  14. 12.12.12...memang cantikkan...mesti rmai yg nk kawen tarikh tu...nape dgn tarikh tu?curious plk nk tau..eheh..

    ReplyDelete
  15. salam,

    saya pon x sabar nk meyambut annivessary sy pada 12.12.12 ni.moga kita dpt menyambutnya dgn gembira :)

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara