VVIP Yang Terhormat

28.6.11

:: Mengimbau Kenangan 27.06.09... ::

Psssttttt....Tanggal 27 Jun 2009, aku sah bergelar TUNANG kpd 'si dia'..
'si dia' yg menjadi pojaan hatiku..
'si dia' yg telah berjaya mencuri hatiku..
'si dia' yg berjaya mencuit cintaku..
 Syukur alhamdulillah kerana 'si dia' muncul dalam hidupku
di saat ku memerlukan kasih sayang dari insan bernama lelaki..

Aku bersama 'si dia'..
Hantaran were designed by me..make up also..all by myself...hehehe



Kenangan terakhir bersama arwah atok dan nenek (di hadapan)..
tak sempat mereka nak menyaksikan penyatuan dua jiwa ini... :'(

10 comments:

  1. sekarang sudah selamat bergelar isteri ye. hehe

    ReplyDelete
  2. "si dia" saya harap kamu jaga kawan baik saya baik2 yea..Dan kamu CT semoga kamu bahagia hingga akhir hayat..

    ReplyDelete
  3. hebat nye sue.. semua self-made tu? sgt menjimatkan :)

    ReplyDelete
  4. Ibu Kakal: hehe..semoga hub ini berkekalan hingga nafas yg terakhir hendaknya..amin :))

    ReplyDelete
  5. myFara FLK: insyaAllah..saya akan menjaga amanah dariNya dgn sebaik mungkin..Isteri dan anak adalah anugerah dari Allah SWT yang tidak ternilai harganya..

    ReplyDelete
  6. anetdoct: hehe..bakat n minat dah ade..sbb tu buat sendiri je sume tu..save budget..berbaloi2..hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara