VVIP Yang Terhormat

4.6.10

EPILOG SEBUAH CINTA

Oktober 2007 ~ Kami telah berkenalan hampir 4 bulan lamanya..namun, kami x pernah declare as a bf-gf..sebab aku nak kenal dulu hati budi hero malaya ni..kata orang, x kenal maka x cinta...hehehe...ntah mcmane, kami selesa dan serasi bersama..sampaikan hero malaya dgn secara x sengaja memanggilku dgn panggilan "SAYANG"dan aku memanggilnya "DEAR"..nampak je rock, tapi dalam hati ada taman...kihkih...aku x pernah merasa sebahagia ini..hero malaya sgt mengambil berat tentang diriku dan anak..

Utk pengetahuan, hampir setiap hari hero malaya akan hantar dan mengambilku di pejabat (mase tu aku keje di Kraftangan Selangor)..bkn naik motor, bkn naik kereta..tapi hero malaya naik bas! sanggup hero malaya berpanas n berhujan semata2 kerana beliau sgt2 mengambil berat ttg puteri lilin ni. dan setiap kali aku ckp "x perlu la awak nk buat semua ini sbb menyusahkan diri je.."tapi tiap kali aku ckp mcmtu, mesti hero malaya akan cakap, "x boleh la awak..saya rindu kat awak, saya sayang kat awak..sbb tu saya sanggup buat semua ini..saya ikhlas". then, aku cakap lagi, "nanti ade orang marah la.." dia balas, "sape plak nak marah..saya still single n available..awak pun macam tu jugakkan..so, watpe nak takut".."hmm..aritu saya nampak ade gambar perempuan kat studio awak..lagi cantik dia dari saya.." hero malaya bidas, "ooo pasal tu ke..no need to worry sayang...lama2 nanti awak akan tau cerita sebenar..dia bkn hak saya dan saya bkn hak dia..ok?" aku mengangguk lemah..xpe2..just think +ve wpun dalam hati ni cemburu je..huhuhu...geram bile dia tamo cite kt aku..we will wait n c..


Tapi, setiap hari juga, hero malaya akan datang untuk lunch sama2 dgnku..sebab studio dia boleh dikatakan dekat dengan office ku..aku sgt terharu! hero malaya juga pasti akan membawa buah tangan untukku iaitu coklat kegemaranku~Cadbury..yay!! really appreciate it..alhamdulillah..
"Ya Allah, aku bersyukur kepadamu kerana telah menemukanku dengan insan yang sangat2 menghargaiku..Semoga Kau melindungi dan memelihara hubungan kami berdua Ya Allah.." amin ya rabbal-alamin...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara