VVIP Yang Terhormat

4.4.13

KETIDAKSIHATAN MELANDA LAGI....

Assalammu'alaikum WBT. Selamat pagi kawan-kawan. Saya nak minta maaf sangat-sangat sebab dah 3 hari xde entry terbaru, xde update pape pun. Dgn cuaca yang tak menentu lately ni, mmg mudah dapat penyakit. Especially pada anak-anak kecil dan preggy mom mcm saya ni. Huhuhu

1. Saya cuti rehat pada hari Isnin lepas. Tgh malam tu, saya muntah dan cirit-birit (xtau tersilap makan ke apa, saya sorg je yg kena, anak-anak dan hubby ok je). My dear nak bawa ke hospital, tapi bila mikirkan anak-anak, sbb tau kalau ke hosp confirm warded memandangkan saya preggy for sure doc soh warded coz nak tgk status baby. Saya sambung tidur semula dan bangun pagi macam biasa bajet kot-kot boleh pergi kerja. Tapi still x larat jugak. My dear bawa pegi klinik awal pagi tu. Doc bagi MC soh berehat. Tapi kalau dah ada anak-anak, saya akan masak jugak utk diorg, biarpun lauk yg simple (masa tu ngidam nak makan nasi lemak. Saya wat nasi lemak dan sambal sotong utk diorg).

2. Semalam masih tak larat lagi. Masih muntah-muntah dan dah start migrain, gara-gara tak cukup tido for a past few days ago. Malam tu saya dah start selsema dan sakit tekak. Sendi-sendi satu badan terasa sakit. Check suhu, 38. :(

3. Hari ni sebenarnya x larat. Tapi disebabkan dah 3 hari saya tak hadir ke office, gagahkan jugak. My dear yg hantar pagi tadi. Bambam tgk mummy dah keluar dari kereta, melalak kuat sbb nak ikut mummy. Inilah dugaan seorang ibu. :(


Terima kasih pada kawan-kawan yang sudi BW sini dan drop komen walaupun saya takde update pape. Jika berkesempatan, saya akan BW ke blog kawan-kawan ye. Thanks again!

Footnote : Doakan agar kesihatan saya kembali pulih seperti sediakala ye kawan-kawan. Petang ni ada pregnancy check-up appoinment. Kandungan dah 6 bulan. Alhamdulillah...Terasa cepat benar masa berlalu. Jantina baby masih belum diketahui.

23 comments:

  1. rehat kan diri tau... semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  2. Semoga akak cepat sembuh......
    Banyakkan berehat kak.....
    Maybe sebab lately ni akak selalu busy tu.....

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum kak suria. semoga cepat sembuh ye. kuatkan semangat okey. jangan tidur lambat. kesian baby dalam perut akak tu :)

    ReplyDelete
  4. Mmg biasa klu preggy ni...mcm2 sakit datang...sabar jak ye, semoga sue cepat sembuh dan jaga diri selalu :D

    ReplyDelete
  5. semoga semua2nya akan ok dgn cpt yea ke kak...

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sihat..jgn lupa dapatkn rawatan doktor segera..terutama baby dlm perut tu..

    ReplyDelete
  7. sabar bebanyak ye..semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  8. moga cepat sembuh yer sue

    ReplyDelete
  9. Harap semuanya okler yerk... memang kalau dah lama cuti tak sedap lak yerk...

    ReplyDelete
  10. apa lagi sue, masa ni lah yang sesuai untuk beli colagen bagai, hehe...get well okay :)

    ReplyDelete
  11. Get well soon akak! jangan lupa makan ubat tau, rehat secukupnyaa....dan banyakkan minum air masak, eh3 dah macam doktor pulak bg nasihat kan.hikss...semoga akak cepat sembuh ya..

    ReplyDelete
  12. salam sue..moga sue cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  13. singgah sini... sudi ke link ni yea http://syazwanieafandi.blogspot.com/2013/04/followers-ke-100-tahniah.html

    ReplyDelete
  14. alahai siannye sue...lagi tak larat sebab preggy kan....so skrang mcm mane..harap sue dah sihat....jaga makan yeak sue....moga sue cepat dan sentiasa sihat....dan moga semua dipermudahkan sepanjang mengandung dan bersalin nanti.....take care tau...

    selamat berhujung minggu sue....

    ReplyDelete
  15. Semga sudah sembuh dan selamat berhujung minggu bersama keluarga

    ReplyDelete
  16. Masih tak sihat lagi ker sue? Semoga cepat sembuh.

    Take care.

    ReplyDelete
  17. kesiannya kat sue..maaf ya intan baru tau dan datang terjah blog sue...semoga sue cepat2lah sembuh...

    ReplyDelete
  18. ni sebab kurang rehat kot.. awak kena rehat.. keje2 jugak.. kesihatan kena jaga tauu.. heee..

    ReplyDelete
  19. Rehat banyak banyak ye. Org peknen mmg camtu. Have a gud rest tau.

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara