VVIP Yang Terhormat

9.5.12

Apelah dosa bayi ni??




Apalah dosa bayi ini diperlakukan sebegini..sayu hati saya melihat dia didera..budak yg didera tu lbh kurang sebaya dgn anak saya..di mana keperimanusiaanmu hingga anak yg tidak tahu apa2 dilayan seperti binatang???

Saya tak tgk sampai habis vids ni..airmata saya menitis laju..x sanggup nak teruskan lihat anak kecil yg xtau apa2 ni didera sebegini..

Ya Allah, lindungilah anak yg masih kecil ini..lindungilah dia Ya Allah..panjangkanlah usianya..Kau berilah hukuman yg setimpal ke atas perempuan yg mendera anak kecil ini..

3 comments:

  1. sedihnye tgk...x sampai hati nak tgk sampai habis

    ReplyDelete
  2. ANUM:

    huhuhu..kt menara ni mmg x bole tgk vids dari blog/youtube..sabo je la..

    LIZA RAZAK:

    yes sis..sgt sedih..airmata saya mengalir laju je bila tgk.. :'(

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara