VVIP Yang Terhormat

23.3.12

BERMINAT?? JOM APPLY...

Assalammu'alaikum WBT..Salam 30 Rabiul Akhir 1433H..Salam Jumaat yang penuh berkah..Mari kita mulakan hari dgn ber'Basmallah'..Semoga kita sentiasa diberkati oleh Allah SWT..insyaAllah..

Hari ini saya nak berkongsi dgn rakan2 bloggers yg berminat utk berkhidmat di menara ni..mane la tau kot2 ade yg nak tingkatkan kerjaya, nak tambah pengalaman, nak cuba suasana kerja yg baru..bak kata org, rezeki ade di mane2, x salah kalau mencuba.. :)

Utk pengetahuan korang, "MATRADE merupakan agensi promosi perdagangan Malaysia di bawah Kementerian Perdagangan Antarabangsa & Industri (MITI) yang terlibat secara langsung di dalam menjadikan Malaysia sebagai negara pengeksport utama dunia dan berperanan untuk membantu syarikat Malaysia membangun dan mengembangkan pasaran eksport Negara.

Individu-individu yang berkelayakan, berdaya saing, berwawasan, berfikiran dinamik dan mempunyai keyakinan yang tinggi serta boleh menyumbang ke arah kecemerlangan, dipelawa untuk mengisi kekosongan jawatan di Perbadanan ini."

Untuk keterangan lanjut, boleh view iklan perjawatan seperti di bawah....

(Klik untuk paparan lebih jelas)

Till then, selamat mencuba!

12 comments:

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara