VVIP Yang Terhormat

24.10.11

Kursus Induksi Khusus@Awana, Genting Highland

Pada 12-14 September yang lalu, saya berkesempatan bersama-sama warga MATRADE dan MITI/Agensi berkursus di Awana, Genting Golf & Country Club..memang la sangat seronok..tambahan lagi, saya berpeluang membawa En Hubby dan anak2 ke sana..harus la sgt2 happening..hehehe..

Seperti yg kalian sedia maklum, utk pengesahan jawatan di perkhidmatan awam, kita WAJIB menghadiri Kursus2 Induksi dan Exam JPA..Jadi, saya mengambil peluang utk berkursus induksi pada tahun pertama perkhidmatan (kata nk cepat confirm..so, kena la cepat bertindak..yeah!)

Hari-hari program dari pagi hingga malam..sangat padat tapi berkualiti dan bermanfaat..yang paling seronok bila time TEAMBUILDING..mmg ADVENTURE..nak2 bila wat abseiling, wall-climbing dan memanah..mmg teringat la kenangan di zaman sekolah dan U dulu..saya mmg suka aktiviti lasak mcm ni..mmg happening!!!

Kalau saya ade kelas/program, En Hubby la yg setia menemani dan menjaga anak2 di bilik..tengahari turun lunch..petang2 bawak anak2 g jalan2 kt Awana..sian En Hubby..hehe..apepun, credit to him sbb berjaya mengawal keadaan anak2..i'm proud with u hubby... (^_^)


KAMI di Awana Golf & Country Club, Genting Highland



Nak dijadikan cerita, on the last day tu, saya SAKIT MATA..mmg merah giler mata mase tu..so, Unit CICD mengesyorkan saya mengambil MC dari panel doc..huhuhu..saya xdpt la nk attend program on the last day tu sbb nanti takut berjangkit kat kengkwn yg lain..so, we decided utk naik ke KOTA KERIANGAN after lunch..tapi dari pagi hujan sgt lebat..kami bertolak bila hujan dah berhenti..mmg sangatlah sejuk..tapi xdpt nak main outdoor games sbb hujan kembali lebat bila kami berada di puncak..

KAMI dlm cable car menuju ke Kota Keriangan...
Kakak x lekang dgn senyuman..1st time naik cable car..she's soooo excited..
hihihi..so cute la kakak bila beraksi..anak mummy yg sorg ni mmg suka posing..sakan abis!
Merry-Go-Round..dah bnyk round kakak naik benda alah ni..x jemu plak tu..hehe
Alangkah seronoknya kalau tiap kali berkursus di tempat2 yang best mcm ni..nak2 kalau bawak hubby n anak2 skali..lagi la bertambah seronok..dapat luangkan masa yang lebih bersama mereka..bukan selalu boleh spend time yang berkualiti mcm ni kan..hehehe

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara