VVIP Yang Terhormat

2.8.11

Hobi Baru Saya....

video

Foot Note: suka bila tgk dia main-main mulut camni..org2 tua kata, klau mase kecik dia dh mcm ni, dh besar mesti bnyk cakap..yeke? hehe..mcm2 keletah anak bujang ku yg sorg ni..hehehe

10 comments:

  1. ishh..mummy jue takleh ngk laa ayisshh..kene blok laa kat opis ni..takpe..kalau jumpa ayish nanti..mummy jue nak ngk ayish buat ye..live lagi..hehe muah

    ReplyDelete
  2. haha...ni yg menyembur ni ye kakak...hahahah... tomei je la si ayish ni haaa~

    ReplyDelete
  3. Mummy Jue: tu la..kt ofis ni kena block la plak kan..huhu..hari2 ayish akan buat mcm ni..hehehe

    ReplyDelete
  4. Adek Nadi: a'ah..menyembur2..smpi abis gugur rambut kakak..huhu

    ReplyDelete
  5. Misya: hehe..mmg cute..rase nk geget je pipi dia tau..

    ReplyDelete
  6. masa kecik2 ni laaa ske tgk baby bye keletah...

    ReplyDelete
  7. Kak Sally, mmg pun..geram je tgk keletah dia..hehe

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara