VVIP Yang Terhormat

25.7.11

Semalam...

As Salam buat semua sahabat blogger...Haaaa...ni baru la free nak buat n3 baru..tiap2 minggu ade je topiknye kan..tp more to family story mory..hehe..tapi arini nak ceghita la skit xtiviti KAMI pada hari Ahad lepas (semalam je kowt...haha!)

Ade di kalangan kawan2 yang dah tau saya ni sgt aktif bersukan, x kira di MENARA yg teguh berdiri ini atau pun di luar..Pada 24 Julai 2011 (Ahad) yang lalu me n hubby bersama-sama team  ACT2 terlibat dalam TRYOUT di Bukit Jelutong-Sungai Buloh-Bukit Jelutong sejauh 45km bersama-sama team ACT2...kalau nak tau apa itu ACT, klik la kt sini ----> Associated Cyclosportif Trekkers

Penat??Mane ade sukan yang x penat kan..hehe..penat tapi berbaloi..me & hubby dapat berkongsi minat dan aktiviti bersama..mmg seronok bila pasangan kita sehati sejiwa dan sefahaman dalam semua perkara..alhamdulillah...TOGETHER AS ONE...thanks to my hubby jugak kerana telah menghadiahkan RED GIANT BICYCLE sempena sambutan hari lahir saya pada tahun 2010..kini, saya akan gunakan hadiah yg amat berharga ini dgn sebaik2nya..

GET...SET...GO!!!!
cer teka yg mane kite..hehehe

Otai kite ni..penah masuk paper Utusan Malaysia sbb beliau merupakan Wanita beranak 5 yang pernah sertai Jelajah Kayuhan Cinta Negara baru-baru ni..double thumbs up to her!!

org kuat di belakang tabir..hehehe...(credit to her for all d photos)

Sesi penutup bersama warga ACT2..cayalah!!
Foot Note:
Syukur alhamdulillah kerana saya telah SUCCESS dalam TRYOUT without any injured hingga ke garisan penamat dgn jayanya...hehe..tasaba mau join next TRYOUT... (^_^)

4 comments:

  1. masa remaja dolu suker berbasikal.. dah mcm citer maria mariana plak masa tu.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Mama Sherry: hehe..tau xpe, minat berbasikal dr jaman kecik2 lg..tp mase tu org susah..men basikal pn kongsi ngan adik..hehe

    ReplyDelete
  3. Ekin: dah mcm tora dtg lagi plak..hehe..jom2 join d club.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara