VVIP Yang Terhormat

22.7.10

::ULANGTAHUNKU KE 27::

(Flash back to 19th July 2010)....Hari ini (19 Julai) genap usiaku 27 thn..dh tua dh aku rupa2nye..org yg pertama wish Happy Birthday to me is MY HUBBY...tepat jam 12tgh mlm dia kissed n hugged me...hehehe...smbl menyanyikan lagu Happy Birthday...cewonok2..aku mmg cewonok...


Thanks jugak to frenz yg sms kt aku...My Daughter (siap nyanyi Happy Birthday to U kt mummy), My Familia, Safara (Mom Wannabe), Darling Zarith Sofia, Mr ZZ Noor, Tatak Elin, Nadiah, Adek Ida, Kak Ila, Kak Jue, frenz kt Kraftangan, frenz kt FB (sorry kwn2 kt FB sbb xdpt reply ur wishes..already closed d account nickname Sue-Rya Qistina)....Terima kasih kepada semua yang telah wish kt aku..aku sangat2 terharu...rase benar2 dihargai..thanks again..semoga Allah panjangkan usiaku..semoga kehidupanku bertambah2 ceria di hari mendatang..semoga Allah murahkan rezekiku...AMIN...

Hubby dah plan lame dah utk my besday ni...dia tau aku suka nengok wayang..so, hubby belikan 2 tiket utk kami...movie 'Despicable Me'....mmg best n layanzzz cite ni..kelakar n comei je diorg2 ni (3 org anak yatim)...hehehe..x rugi la klau g watch d movie..mmg sesuwei utk mereka2 yg dh ada anak2..hubby plan nengok movie ni kt One Utama sbb bole window shopping skali..i follow je..mmg dh husb wife kaki jalan, ke mane saje pun bole..utk besday pwesent, nanti2 lah aku haplod gambo nye yek..tak nyempat nk amik gambo pwesent tu..besa sgt2...ngeh2..

Ape yg pasti, aku sgt seronok bila ada insan2 di sekeliling yg menyayangi diriku..rase benar2 dihargai..To all my frenz, terima kasih di atas ucapan dan doa yg diberikan sempena my 27th birthday..really appreciate it..thanks frenz..love u allz so much...mwah2..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara