VVIP Yang Terhormat

13.7.10

6 DAYS TO GO....YAY!!!!

Dah lame rasenye x entry kt blog ni...agak bz skit lately ni..ngan latihan perbarisan n latihan netball lg..waduh2..blk umah je, mmg lepak sebab penat sangat..seb baik la hubby ku memahami...THANKS SO MUCH HUBBY SBB MEMAHAMI MINAT SAYANG yang suka n aktif bersukan since dari Darjah 3..hehehe...lebiu so muchhhh....

Anyway, on 19th July 2010 my hubby soh amik cuti..sempena ape ye??jeng3..biarlah rahsia..mesti korg akan tau jugak..lagipun, dh lame aku x amik cuti..bley dating with hubby..mmg dh lame rasenye kitorg x spend time together, jln2 cari pasal..ngeh3..ttg nk ke mane tu, i'm not sure..my hubby's planning, aku ikutkan aje..

Mulai dari hari ni pun hubby anta n amik aku kt office sbb hari2 aku akan bebel psl penat drive..tiap2 hari sblh pagi kt tol jln duta tu mmg confirm jammed giler2 punye..bayangkanlah aku stuck kt tol tu je kat 1/2 jam..so, as d conclusion, hubby anta g keje nek moto...weng2...yay...!!!! merempit la jawabnye..hehehe..

Pagi tadi Cik Rozy n Fiza tegur aku.."keje ke x ni..kan main rugged je.." "hehehe...saya naik moto la Cik Rozy..tu yg kena pakai rugged skit (aku kai jeans n jaket jeans)"..hubby pun dgn sukarela nk anta, cian nengok wife dia ni letih je balik keje..smpi uma plak time maghrib..lgpun, ni salah satu langkah ke arah penjimatan..kebetulan baby pun kt kampung with atok n nenek dia..ni lah masenye kami nk merempit..hehehe

Anyway, aku mmg teruja bout hubby's planning for this coming 19th July..Hmmm..can't wait for the great moment...yay!!!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara