VVIP Yang Terhormat

28.7.10

::THE BESTEST BLOG AWARD::





1. Anda mesti beri PUJIAN pada pemberi award ni:

So sorry sebab dah agak lame x menjawab pasal "The Bestest Blog Award" ni..ngan kesibukan berkursus..pastu bercuti sakit lagi...hmmm..macam2 menimpa diriku skang ni..anyway, Thanks a lot to Puan Sofia kerana telah menganugerahkn this award to me..actually, blog ni xde la best sgt pun..lgpun aku ni budak baru belajar..xtau sgt selok belok ttg blog..aku 'terbit'kan blog ni pada bulan Jun 2010 yg lepas (baru sangat!) utk berkongsi cerita with frenz..thanks again babe sbb bagi AWARD ni...semoga persahabatan yg terjalin terus mekar ke akhir hayat hendaknya..insyaallah..amin..Puan Sofia ni seorang yang comel, 'caring', manja, menghargai persahabatan, sayang kt kawan2, suke merajuk dll..apepun, dia kawan aku yg paling best!! saya sayang kt awak tau.. :)

2. Sila beri AWARD kepada 15 BLOGGER yg lain:

Actually, follower utk blog ISTERI.IBU.SAHABAT ni x ramai mane pun..ade 8 followers sahaja..so, saya dgn bangga dan riaknya (hahaha...) menganugerahkan AWARD ini kepada mereka semua (8 followers)..hehehe...

3. Anda mesti beritahu 15 BLOGGER ni:

Baiklah..saya akan memberitahu kpd mereka semua..lagipun, mereka mmg slalu mengintai blog saya ni kan2..baik ngaku cepat..ngeh3..

4. Bagaimana anda boleh digelar BLOG yg BEST and GREAT:

Saya sangat suka berkongsi cerita with mereka yg sudi berkawan ngan saya..tak kira cerita suka duka..anything yg boleh dikongsi bersama..mane tau dari pengalaman tu, kawan2 kita bole amik pelajaran di masa2 akan datang..betul tak??..rentetan kehidupan inilah yang mengajar kita erti kedewasaan..melalui blog kita boleh berkongsi idea, cerita, aktiviti dan pelbagai pengalaman menarik..kata orang, tak kenal maka tak cinta..semua org berhak utk berkongsi cerita with others..saya seronok membaca cerita dari teman2 yg tersayang..mmg best!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara