VVIP Yang Terhormat

20.6.13

JUMPA DI PESTA FLORIA PUTRAJAYA!

Assalammu'alaikum WBT.


Hari ni just nak update show kami di Putrajaya bersempena Pesta Floria Putrajaya 2013 di Waterfront, Presint 2, Putrajaya yang akan berlangsung pada 20 hingga 30 Jun 2013.

Utk pengetahuan korang, kami SuWaRa Entertainment akan mengadakan persembahan di Pesta Floria Putrajaya 2013. Macam kami ni, mmg tak pernah berpeluang ke sana samada pergi saja suka2 tgk apa yg menarik, mahupun membuat persembahan. Jadi, ini adalah julung kalinya kami ke sana dalam mood bekerja sambil berjalan.


  1. 22 Jun (Sabtu, 2pm-4pm) : Persembahan ANGKLUNG SOLO oleh ZACK OSMAN di booth MTIB/Tesco (Lembaga Perindustrian Kayu Malaysia (MTIB)
  2. 22 Jun (Sabtu, 4pm-9pm) : Persembahan TARIAN KANAK-KANAK di Pentas Mini (MJEvent) 
  3. 23 Jun (Ahad, 2pm-4pm)Persembahan ANGKLUNG BERKUMPULAN oleh KUMP. FUSIONA ETHNIQUE di booth MTIB/Tesco (Lembaga Perindustrian Kayu Malaysia (MTIB) 
  4. 23 Jun (Ahad, 2pm-4pm) : Persembahan TARIAN KANAK-KANAK di Pentas Mini (MJEvent)
  5. 29 Jun (Sabtu, 2pm-4pm) : Persembahan ANGKLUNG SOLO oleh ZACK OSMAN di booth MTIB/Tesco(Lembaga Perindustrian Kayu Malaysia (MTIB) 
  6. 29 Jun (Sabtu, 4pm-9pm) : Persembahan TARIAN KANAK-KANAK di Pentas Mini (MJEvent)
Bagi yang tinggal di kawasan Putrajaya dan yang berdekatan, yang ingin menyaksikan sendiri persembahan-persembahan dari SuWaRa Entertainment secara LIVE, bolehlah datang ke Pesta Floria Putrajaya 2013. 

Kalau ada sesiapa di antara blogger yang berjumpa chit chat dgn saya, call/whatsapp saya, Suria 014-2379783, especially MamaZN (Nad) dan Lieya Latif. Hehehe. Roger-roger k :)

Jumpa anda di sana!

Footnote : Minggu-minggu terakhir di bulan Jun yang penuh debaran. Berdebar kerana menanti detik melahirkan baby inside, now dalam standby mode. Debaran dan cabaran disebabkan hampir setiap weekend kami berpeluang utk mengadakan persembahan di shopping complex sempena promosi Hari Raya. Risau kot-kot contraction time my dear hubby tgh wat performance. Hopefully segalanya dipermudahkan...Amin..

13 comments:

  1. Assalamualaikum kak suria. insyallah hujung bulan ni 30 haribulan sheila pegi sini kalau free. hehehe boleh jumpa akak dengan anak2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumsalam Sheila. insyaAllah, kalau ada rezeki bolehlah jumpa ye. akak pun x sure dpt pegi ke tak nnt. tgk pada keadaan kesihatan camne. ape2 roger la ye

      Delete
  2. In shaa Allah
    Kalau takde aral ye
    Apa2pun su kena double triple tak care tau
    Tak lama jek lagi tu..

    ReplyDelete
  3. mesti seronok kan sue, neway jaga diri tu yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi..sekali sekala mmg seronok kak.
      nak2 ni kali pertama kami join floria.
      thanks tau!

      Delete
  4. In shaa allah. Bley terjah nnt.

    Take care sis.

    ReplyDelete
  5. inshaa allah...kalau free boleh terjah

    ReplyDelete
  6. kalau dekat..sure akak terjah dik oi..

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Kepada kawan-kawan yang sudi ke mari,
Jangan segan-segan utk singgah lagi,
Ke blog yang tak seberapa ini.

Salam sayang dari A Wife♥A Mummy♥A Daughter.. ^_^

Half Purple and Blue Butterfly
 

Copyright © 2012 Reserved to A Wife ♥ A Mummy ♥ A Daughter
Design by kinara kinatara